Gästtoalett

Välkommen att använda gästtoaletten med hjälp av din mobiltelefon.
Vi erbjuder alla besökare och våra medlemmar gratis användning av gästtoaletten. Gästtoaletten finns i klubbhuset på kortsidan mot sjön.

Genom att öppna gästtoaletten med din mobiltelefon så godkänner du att ditt mobilnummer loggas och förbinder dig att rapportera ev fel eller skadegörelse på gästtoaletten. Loggning görs för uppföljning av användningen och minska risk för skadegörelse.

Öppna toalettdörren genom att ringa numret som finns på anslaget bredvid gästtoaletten eller skanna QR-koden på anslaget med din mobilkamera för att få numret. Dörren kan öppnas när du får en upptagetton i mobilen och det hörs ett klick från dörren. Lås/regla dörren inifrån när du är på toaletten.

Bidrag
Uppskattar du vår service med så väl gästtoalett som övriga faciliteter i båthamnen får du gärna ge ett bidrag till klubben.

Swisha ditt bidrag till 123 612 21 05 genom att skanna QR-koden med din Swish app i mobilen, märk bidraget Gästtoalett.

Fel eller skadegörelse
Upptäcker du något fel eller skadegörelse på vår gästtoalett så anmäl det via e-post genom att skanna QR-koden med din mobilkamera eller skriva in styrelsen@bestorpsbatklubb.se och ange Gästtoalett som ämne och beskriv vad som är fel eller vilken skadegörelse som du upptäckt. Ange mobilnummer så vi kan nå dig för eventuell kompletterande information.

Sidan senast ändrad 2024-07-26